Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Onsdag

Av Lina - 15 september 2010 16:48

    Dagen började lungt och skönt, Barnen var hemma hos deras mamma =)

Jag och bebi stack till stan för att träffa tjejen som vi ska byta lgh med. Skrev papper och nu ska bara hyresvärden godkänna bytet =)hoppas hoppas


Barnen kom sedan vid 3 och vi började rita och bygga med lego hela familjen (mysigt)

Sedan var det dags att gå tillbaka till vardagssysslorna (tvätt och städ)

den är något man måste göra tyvärr. Innan när man bodde hemma så tänkte man aldrig på hur mycket mamma ändå gör. Man tänkte de räcker väl att damsuga en gång i veckan, men ack nej de krävs mycket mer än så.

De kvittar hur mkt du städar de blir ändå stöckigt igen när de finns barn i hemmet.


ska fortsätta städa och tvätta nu.


ciao ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 12 september 2010 13:43

Idag är nog en av de segaste dagarna på länge. Vakna tidigt av att min bebis i magen väckte mig med en massa sparkar. Blev rikigt sugen på våfflor så skickade min bror till affären. MUMS va gott de va. Men orkade bara två. Sedan så har jag tvät...

Av Lina - 11 september 2010 22:47

Dagen idag har varit väldigt lik alla andra dagar. Vakna hemma hos min pojkvän 9 på morgonen kan inte sova längre än så på sista tiden. Åt frukost och sedan satte och kolla på Friends =) haha brukar sätta igång friends eller desperate housewives nä...

Av Lina - 11 september 2010 22:41

Jag har aldrig förstått mig på det här med blogg. Så har bestämt mig för att ge det en chans. Även om ingen läser de så kan de vara skönt att få ut sina känslor och tankar. Visa saker kommer jag självklart inte vilja att folk läser.   Kortfattat ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards