Alla inlägg den 12 september 2010

Av Lina - 12 september 2010 13:43

Idag är nog en av de segaste dagarna på länge.

Vakna tidigt av att min bebis i magen väckte mig med en massa sparkar.

Blev rikigt sugen på våfflor så skickade min bror till affären. MUMS va gott de va. Men orkade bara två.

Sedan så har jag tvättat idag, någon måste ju göra det. :P hade två fulla korgar igen med tvätt. fattar inte hur de kan bli så mycket tvätt på bara en vecka.

Min pojkväns barn hade stökat ner rummet igen som ja städa så fint. Känns ibland inte lönt att städa det för tio min senare är de lika stökigt igen. Så det är vad de ska roa sig med resten av dagen. Kul att vara boss ibland :)


Nu sitter jag här och uppdaterar bloggen lite i väntan på att tvättmaskinen ska bli klar.


Ikväll blir det mys framför tv precis som alltid på söndagarna, Ska kolla på Irene huss =) Älskar kriminalare :D

Skriver kanske lite till ikväll.




ciao ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards